Přehled o publikaci
2023
Learning from precarious trajectories : portraits of young adults in four European countries
BUSSI, Margherita, Ondřej HORA, Maciej ŁAWRYNOWICZ a Mi Ah SCHOYENZákladní údaje
Originální název
Learning from precarious trajectories : portraits of young adults in four European countries
Autoři
BUSSI, Margherita, Ondřej HORA, Maciej ŁAWRYNOWICZ a Mi Ah SCHOYEN
Vydání
Cheltenham, School-to-Work Transition in Comparative Perspective, od s. 64-87, 24 s. 2023
Nakladatel
Edward Elgar Publishing
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizace
Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN
978-1-80037-010-4
Klíčová slova česky
Biografické učení; individuální jednání; brzké tranzice; tranzice na trh práce; nejistá zaměstnání
Klíčová slova anglicky
Biographical Learning; Agency; Early transitions; School-to-work transition; Precarious employment
Změněno: 3. 2. 2024 04:05, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
amp; Tedder, 2008). This can allow them to keep control over their personal agency and orientate their trajectories. In this chapter, we analyse biographical narratives of individuals who have had a precarious start to adult life so as to understand how learning processes take place in fragmented trajectories and how these learning processes can influence individual agency.
Česky
amp; Tedder, 2008). To jim pak umožňuje zachovat kontrolu nad svým jednáním a směřovat své životní dráhy. V této kapitole analyzujeme biografické narativy mladých lidí, kteří v počátku své pracovní dráhy a dospělého života prošli obdobím nejistoty, abychom porozuměli, k jakým procesům učení docházelo v jejich fragmentovaných pracovních drahách a jak procesy učení mohly ovlivňovat individuální chování.