Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{55094, author = {Stárek, Lukáš}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0}, keywords = {attitudes;practice;professional identity;special pedagogue;student}, language = {cze}, issn = {1339-8725}, journal = {Edukácia}, title = {Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů}, url = {https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1}, volume = {5}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 55094 AU - Stárek, Lukáš PY - 2022 TI - Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů JF - Edukácia VL - 5 IS - 2 SP - 69-82 EP - 69-82 SN - 1339-8725 KW - attitudes;practice;professional identity;special pedagogue;student UR - https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1 N2 - Odborná studie s názvem „Pohled na profesní identitu v procesu pregraduální vzdělávání speciálních pedagogů“ nabízí jedinečný pohled do socio-demografická struktura studentů speciální pedagogiky s upřesněním vnímání profesní identity v kontextu profesní praxe. Cílem je tedy zjistit, jaký vliv má provádění odborných postupů během průběh studia má na formování profesní identity studentů. Přes dotazníkového šetření, které obdrželo 501 odpovědí, studenti katedry Speciální pedagogika se dívá na důležitost profesní identity, která je budována a se formuje nejen získáváním teoretických znalostí v průběhu studia, ale i v praxe odborné praxe s tendencí ke zvýšení praktických zkušeností během samotné studium. Cílem příspěvku není pouze prezentovat názory studentů, ale také poukázat na důležitou roli odborného vzdělávání při formování profesionála identitu speciálního pedagoga. ER -
STÁREK, Lukáš. Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů. \textit{Edukácia}. 2022, roč.~5, č.~2, s.~69-82. ISSN~1339-8725. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0.
|