J
		
		2022
			
	    
Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
	    STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
	 
		
			Název anglicky
			The aspect of motivation within professional training in the context of the helping profession
		 
				Autoři
				STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, Ružomberok, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 1336-2232
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50302 Education, special
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Slovensko
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/46358978:_____/22:00000242
		 
	
			
				Organizace
				Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
			 
		
			
		
			Klíčová slova česky
			motivace;pomáhající profese;praxe;student;vysokoškolská příprava
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			helping profession;motivation;practice;student;undergraduate preparation
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Ústředním motivem tohoto příspěvku je motivace. Článek se zaměřuje na aspekt motivace z pohledu studentů. Studenti, kteří se rozhodli pro své budoucí povolání v kontextu pomáhající profese. Výzkumná sonda byla postavena na dotazníkovém šetření studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o. který studuje na katedře speciální pedagogiky. Obdrželi jsme celkem 501 odpovědí, ze kterých jsme vytvořili sociodemografickou strukturu studentů a následně se zaměřili na motivaci pro volbu povolání a motivaci pro volbu odborné praxe.
				 
				
					Anglicky
					The central motive of this post is motivation. The article focuses on the aspect of motivation from the students' point of view. Students who have decided on their future profession in the context of the helping profession. The research probe was built on a questionnaire survey of students of the Univerzita Jana amose Komenského Praha s.r.o. who study at the Department of Special Education. We received a total of 501 answers, from which we created a socio-demographic structure of students and then focused on motivation for choosing a profession and motivation for choosing a professional practice.
				  
				Zobrazeno: 30. 10. 2025 21:37