Přehled o publikaci
	
		
		
		2021
			
	    
	
	
    Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁZákladní údaje
Originální název
Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
	Název anglicky
Model of Professional Practice and Characteristics of Students of the Department of Special Education
		Autoři
STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
			Vydání
 Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education, Prešov, Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, 2585-7363
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
50302 Education, special
		Stát vydavatele
Slovensko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Odkazy
Kód RIV
RIV/46358978:_____/21:00000175
		Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
			Klíčová slova česky
motivace;praxe;profese;student
		Klíčová slova anglicky
motivation;practice;profession;student
		Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
		
				
				Změněno: 29. 4. 2022 13:15, Ing. Kateřina Lendrová
				
		V originále
Primárním cílem textu je předání informací o koncipování a realizaci odborných praxí studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o., konkrétně na Katedře speciální pedagogiky. Praxe je zde vnímána jako zásadní prostředek pro rozvoj profesních kompetencí budoucích speciálních pedagogů a pedagogů resocializační a penitenciární pedagogiky. Setkávání se s pedagogickou realitou v průběhu studia je nezbytné a tyto skutečnosti včetně charakteristiky sociodemografické struktury studentů popisuje text, vyplývající z odborné analýzy dotazníkového šetření, jenž vyplnilo 501 respondentů/studentů.
				Anglicky
The primary goal of the text is to provide information on the design and implementation of professional practices of students of the Jan Amos Komenský University in Prague s.r.o., specifically at the Department of Special Education. Practice is perceived here as an essential means for the development of professional competencies of future special pedagogues and pedagogues of resocialization and penitentiary pedagogy. Meeting the pedagogical reality during the study is necessary and these facts, including the characteristics of the socio-demographic structure of students, are described in the text resulting from the professional analysis of the questionnaire survey, which was completed by 501 respondents / students.