STÁREK, Lukáš a Jarmila KLUGEROVÁ. Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, roč. 10, č. 2, s. 108-124. ISSN 2585-7363.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Model odborné praxe a charakteristika studentů Katedry speciální pedagogiky
Název anglicky Model of Professional Practice and Characteristics of Students of the Department of Special Education
Autoři STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, domácí) a Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education, Prešov, Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, 2585-7363.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/46358978:_____/21:00000175
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
Klíčová slova česky motivace;praxe;profese;student
Klíčová slova anglicky motivation;practice;profession;student
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Změněno: 29. 4. 2022 13:15.
Anotace
Primárním cílem textu je předání informací o koncipování a realizaci odborných praxí studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o., konkrétně na Katedře speciální pedagogiky. Praxe je zde vnímána jako zásadní prostředek pro rozvoj profesních kompetencí budoucích speciálních pedagogů a pedagogů resocializační a penitenciární pedagogiky. Setkávání se s pedagogickou realitou v průběhu studia je nezbytné a tyto skutečnosti včetně charakteristiky sociodemografické struktury studentů popisuje text, vyplývající z odborné analýzy dotazníkového šetření, jenž vyplnilo 501 respondentů/studentů.
Anotace anglicky
The primary goal of the text is to provide information on the design and implementation of professional practices of students of the Jan Amos Komenský University in Prague s.r.o., specifically at the Department of Special Education. Practice is perceived here as an essential means for the development of professional competencies of future special pedagogues and pedagogues of resocialization and penitentiary pedagogy. Meeting the pedagogical reality during the study is necessary and these facts, including the characteristics of the socio-demographic structure of students, are described in the text resulting from the professional analysis of the questionnaire survey, which was completed by 501 respondents / students.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 4. 5. 2024 22:04