BOMKO, Yulia. Zážitek ve výchovně vzdělávacím procesu. In Andragogické štúdie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatelstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta. s. 98-110. ISBN 978-80-557-1598-8. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zážitek ve výchovně vzdělávacím procesu
Název anglicky EXPERIENCE IN THE EDUCATIONAL PROCESS
Autoři BOMKO, Yulia (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Banská Bystrica, Andragogické štúdie, od s. 98-110, 13 s. 2019.
Nakladatel Belianum. Vydavatelstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60500 6.5 Other Humanities and the Arts
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/46358978:_____/19:00000137
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN 978-80-557-1598-8
Klíčová slova anglicky pedagogy;andragogy;experiential education;transformative learning;constructivism
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Lendrová, učo 1091. Změněno: 15. 6. 2021 13:29.
Anotace
Zážitková pedagogika doposud není legitimním vědním oborem. Avšak v dnešní době se běžně používá ve výchovně vzdělávacím procesu velmi různorodé cílové kategorie. Zážitkovou pedagogiu lze studovat na několika místech ýeské Republiky. Uplatnění učení prostřednictvím zážitku je velmi široké a je stále častěji používáno v rámci frontálního školství. Je nutné poznamenat, že tento příspěvek neklade za cíl propagovat reformu frontálního školství spoþívající v jeho saturaci školstvím alternativním. Jednou z hlavních myšlenek pííspěvku je přiblížit fenomén zážitkové pedagogiky jakožto alternativního pedagogického směru, který může být použit v rámci frontální formy výuky.
Anotace anglicky
So far, experience pedagogy is not a legitimate science. However, nowadays, very diverse target categories are commonly used in the educational process. Experience pedagogy can be studied at several places in the Czech Republic. Applying learning through experience is very broad and is increasingly used in frontal education. It should be noted that this article does not aim to promote the reform of frontal education, which is to saturate it with alternative education. One of the main ideas of the paper is to introduce the phenomenon of experiential education as an alternative pedagogical direction that can be used in the frontal form of teaching.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 4. 2024 09:19