Podrobný výpis o publikaci
2019
Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole
MUKNŠNÁBLOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole
Název anglicky
A comparison of educational programs of selected non-medical fields at higher medical schools
Autoři
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu, od s. 355-364, 10 s. 2019
Nakladatel
Česká andragogická společnost
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46358978:_____/19:00000126
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN
978-80-906894-8-0
ISSN
Klíčová slova anglicky
rescuer;paramedic;pharmaceutical assistant;qualified lab technician;teaching methods;competencies
Změněno: 24. 5. 2021 10:47, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Každý ze třech sledovaných vzdělávacích programů je zaměřen na jiný způsob výuky. Používané vyučovací metody jsou v souladu s kompetencemi jednotlivých zdravotnických pracovníků. Diplomovaný zdravotnický záchranář musí umět rychle reagovat, farmaceutický asistent musí mít zejména velké množství přesných teoretických vědomostí a diplomovaný zdravotní laborant musí správně rozpoznat patologické výsledky.
Anglicky
Each of the three monitored educational programs focuses on different ways of teaching. The used teaching methods are in line with the competences of individual health care professionals. Namely: a qualified rescuer (paramedic) must be able to react quickly, the pharmaceutical assistant must especially have a large volume of exact theoretical knowledge, and a qualified medical lab technician must be able to recognize pathological outcomes.