D 2019

Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole

MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina

Základní údaje

Originální název

Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole

Název anglicky

A comparison of educational programs of selected non-medical fields at higher medical schools

Autoři

MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu, od s. 355-364, 10 s. 2019

Nakladatel

Česká andragogická společnost

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46358978:_____/19:00000126

Organizace

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář

ISBN

978-80-906894-8-0

ISSN

Klíčová slova anglicky

rescuer;paramedic;pharmaceutical assistant;qualified lab technician;teaching methods;competencies
Změněno: 24. 5. 2021 10:47, Ing. Kateřina Lendrová

Anotace

V originále

Každý ze třech sledovaných vzdělávacích programů je zaměřen na jiný způsob výuky. Používané vyučovací metody jsou v souladu s kompetencemi jednotlivých zdravotnických pracovníků. Diplomovaný zdravotnický záchranář musí umět rychle reagovat, farmaceutický asistent musí mít zejména velké množství přesných teoretických vědomostí a diplomovaný zdravotní laborant musí správně rozpoznat patologické výsledky.

Anglicky

Each of the three monitored educational programs focuses on different ways of teaching. The used teaching methods are in line with the competences of individual health care professionals. Namely: a qualified rescuer (paramedic) must be able to react quickly, the pharmaceutical assistant must especially have a large volume of exact theoretical knowledge, and a qualified medical lab technician must be able to recognize pathological outcomes.