Informační systém Repo 

Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
STÁREK, Lukáš. Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education. Perspectives of Science and Education. Voroněž: LLC „Environmental Assistance“., 2021, roč. 49, č. 1, s. 338-356. ISSN 2307-2334. doi:10.32744/pse.2021.1.24.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education
Autoři STÁREK, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Perspectives of Science and Education, Voroněž, LLC „Environmental Assistance“. 2021, 2307-2334.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Doi http://dx.doi.org/10.32744/pse.2021.1.24
Klíčová slova anglicky case study;child;kindergarten;preschool education;social disadvantage
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Roman Zezulka, učo 1135. Změněno: 13. 4. 2021 13:37.
Anotace
The problematic of social disadvantaged children and compulsory pre-primary school year are actual theme not just for teachers in kindergartens. The aims of compulsory pre-primary school year are equalizing the developmental differences in children development, eliminate handicaps which they bring from families and easier the beginning of primary schooling. The main aim of the research in this chapter, is to highlight the issue of social disadvantaged children and their status in the kindergarten
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 18. 6. 2021 08:18

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 6. 2021 08:18, 24. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz