V 2020

Současná česká televizní a post-televizní publika : Kvantitativní studie

MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Současná česká televizní a post-televizní publika : Kvantitativní studie

Název anglicky

Contemporary Czech television and post-television audiences : quantitative study

Autoři

MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 16 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-210-9759-9

Klíčová slova anglicky

television audiences; post-television audiences; media routines; audiovisual content; content obtainment; survey

Návaznosti

TL01000306, projekt VaV.
Změněno: 10. 3. 2022 05:10, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.

Anglicky

This research report is a result of quantitative research into contemporary Czech television audiences and their media routines, technological competencies and cultural preferences which they use in the context of obtaining audiovisual content. The research was carried by a team from Faculty of Socal Science Masaryk university, the data collection was realized at the end of the 2019 and the begining of 2020 by a research agency Focus.

Přiložené soubory

https://is.muni.cz/publication/1713736/report_-_tacr_2020_-_macek___jansova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru