B
2018
Obchodní podmínky ve vztazích B2C
SELUCKÁ, Markéta; Svatava VEVERKOVÁ; Petr JEDLIČKA; Jana MLÝNKOVÁ; Markéta AMBROŽOVÁ et. al.
Základní údaje
Originální název
Obchodní podmínky ve vztazích B2C
Název česky
Obchodní podmínky ve vztazích B2C
Název anglicky
Business Terms in B2C
Autoři
SELUCKÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí); Svatava VEVERKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Petr JEDLIČKA (203 Česká republika, domácí); Jana MLÝNKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Markéta AMBROŽOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Robert PEŠA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, 184 s. Teoretik, 2018
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14220/18:00103738
Organizace
Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
ochrana spotřebitele; obchodní podmínky
Klíčová slova anglicky
consumer protection; B2C; Business Terms
V originále
Publikace se zabývá obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde spotřebitel je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současné však kniha rozebírá právní postavení podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje.
Anglicky
The book deals with Business Terms in B2C. The consumer is protected by Czech Civil Code and this situation is analysed by the book.
Zobrazeno: 7. 7. 2025 17:21