B 2018

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

SELUCKÁ, Markéta; Svatava VEVERKOVÁ; Petr JEDLIČKA; Jana MLÝNKOVÁ; Markéta AMBROŽOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Název česky

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Název anglicky

Business Terms in B2C

Autoři

SELUCKÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí); Svatava VEVERKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Petr JEDLIČKA (203 Česká republika, domácí); Jana MLÝNKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Markéta AMBROŽOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Robert PEŠA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, 184 s. Teoretik, 2018

Nakladatel

Leges

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14220/18:00103738

Organizace

Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-7502-293-6

Klíčová slova česky

ochrana spotřebitele; obchodní podmínky

Klíčová slova anglicky

consumer protection; B2C; Business Terms
Změněno: 6. 9. 2020 08:21, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Publikace se zabývá obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde spotřebitel je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současné však kniha rozebírá právní postavení podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje.

Anglicky

The book deals with Business Terms in B2C. The consumer is protected by Czech Civil Code and this situation is analysed by the book.

Přiložené soubory