k 2013

Angličtina autonomně

ZOUHAR LUDVÍKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Angličtina autonomně

Název česky

Angličtina autonomně

Název anglicky

English Autonomously

Autoři

ZOUHAR LUDVÍKOVÁ, Lenka

Vydání

konference: Trendy v jazykovém vzdělávání v terciální sféře - činnost jazykových center na filozofických fakultách v České republice a na Slovensku, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Centrum jazykového vzdělávání – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

autonomní učení, metakognitivní dovednosti, motivace, celoživotní učení

Klíčová slova anglicky

autonomous learning, metacognitive skills, motivation, life-long learning
Změněno: 1. 9. 2020 19:35, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Autonomní učení je postaveno na metakognitivních dovednostech, které dále rozvíjí. Nejedná se o metodu, jde spíše o přístup k procesu učení, o vnímání studenta a také změnu role učitele. Příspěvek ilustruje možnost implementace autonomního učení v praxi na příkladu jazykového kurzu nabízeného vysokoškolským studentům jako alternativa k tradičním kurzům.

Anglicky

Autonomous learning is based on metacognitive skills that are further developed in the process of learning. It is an approach, rather than method of learning, which influences the perception of the learner as well as the role of the teacher. The article illustrates the possibility of implementation of autonomous learning in real school situation, through a language course offered to university students as an alternative to traditional courses.
Zobrazeno: 4. 7. 2025 15:43