e
2012
Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
SYSLOVÁ, Zora
Základní údaje
Originální název
Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
Název anglicky
Self-evaluation of kindergarten´s teacher, her proffesional development. – Ist part.
Vydání
Praha, 6 s. Zpravodaj pro mateřské školy květen/2012, 2012
Nakladatel
Dr. Josef Raabe
Další údaje
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
učitelka mateřské školy; sebereflexe; sebehodnocení; podpora profesního rozvoje.
Klíčová slova anglicky
kindergartens teacher; self-reflection; self- evaluation; support of professional development
V originále
Příspěvek přibližuje význam smysluplného hodnocení práce učitele mateřské školy. Vysvětluje, co může pomoci učiteli vidět se objektivněji. Vyvozuje metodická doporučení pro realizaci hodnocení sebe sama. Upozorňuje na úskalí sebehodnocení, ale i na využití jejích výsledků pro zkvalitnění práce nejen učitele, ale celé mateřské školy.
Anglicky
Contribution outlines the sense of meaningful evaluation of the teacher's work in kindergarten. It explains chat can help to teacher to see him/her self more objective. It deduces methodological suggestions for realization of the self-evaluation. It warns of difficulties of self-evaluation but it points the application for improving the teacher's and kindergarten's work.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 05:00