B 2011

Využití distančních studijních opor v prezenční výuce

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Využití distančních studijních opor v prezenční výuce

Název česky

Využití distančních studijních opor v prezenční výuce

Název anglicky

Use distance study supports in face to face education

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, 134 s. 2011

Nakladatel

MSD, spol. s r.o., Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055192

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-7392-168-2

Klíčová slova česky

Distanční studijní opory; heterogenní model výuky; výzkum efektivity výuky; prezenční výuka; blended learning

Klíčová slova anglicky

Distance learning support;heterogeneous model of teaching; research teaching effectiveness;teaching full time ; blended learning

Návaznosti

MSM0021622443, záměr.
Změněno: 1. 9. 2020 11:56, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Publikace se zabývá možností využití blended learningu v prezenční výuce. Popisuje výsledky výzkumu efektivity využití studijních opor v prezenční výuce při výuce elektrotechniky a elektroniky na středních průmyslových školách v Čechách i na Slovensku. Definuje heterogenní model výuky pro její jednotlivé formy a pomocí něj pak dokazuje některé hypotézy výzkumu.

Anglicky

The publication deals with the possibility of using blended learning in full-time teaching. Describes research study supports the effectiveness of the use of full-time teaching in the classroom Electrical Engineering and industrial electronics at secondary schools in the Czech and Slovak. Defines the heterogeneous model for teaching the various forms and then use it to prove some research hypotheses.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:26