Podrobný výpis o publikaci
BECKER, Mathias. Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2017, 74 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text |
Název česky | Reálie a historie německy mluvících zemí II: Distanční studijní text |
Autoři | BECKER, Mathias. |
Vydání | 1. vyd. Opava, 74 s. 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Učebnice |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizace | Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář |
Klíčová slova česky | Geografie und Bevölkerung Österreichs, Geschichte Österreichs, Babenberger, Habsburger, Habsburg-Mythos, Mythos Elisabeth von Österreich, Vermarktung von Geschichte, Gastronomie, Tourismus, Regionen und Städte Österreichs, Stadtführungen, Realien der Schweiz, Schweizer Wirtschaft, Liechtenstein, Luxemburg, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 |
Změnil | Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 17. 9. 2020 03:51. |
Anotace česky |
---|
Tématem přednášky jsou dějiny a reálie Rakouska a Švýcarska s přihlédnutím k Lichtenštejnsku a Lucembursku. V centru pozornosti se nacházejí vybrané historické epochy, jejich nejvýznamnější události a osobnosti. Pozornost je také věnována kulturnímu životu, geografii, ekonomice, gastronomii, zvykům a tradicím jednotlivých zemí. Témata jednotlivých přednášek jsou pak podrobně rozebrána v semináři. Studenti se v teamové práci s autentickými materiály oficiálních a turistických institucí seznámí s charakterem a historií jednotlivých regionů (tištěné a online materiály, social media atd.). Výsledky své práce představí formou ústních prezentací. Používané jsou také audiovizuální materiály. Dále se probírá význam reálií a historického vědění v profesním životě. V této souvislosti se jedná především o praktické využití kulturních a historických reálií v oblasti turismu, městského a regionálního marketingu, firemní komunikace, překladatelství/tlumočnictví a mezinárodních vztahů. |