BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifické poruchy učení a chování: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 134 s. ISBN 978-80-7510-338-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifické poruchy učení a chování: Distanční studijní text
Název česky Specifické poruchy učení a chování: Distanční studijní text
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání 1. vyd. Opava, 134 s. 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
ISBN 978-80-7510-338-3
Klíčová slova česky Specifické poruchy učení a chování, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, diagnostika, reedukace, základní škola, pedagogicko-psychologická poradna, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změnil Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 17. 9. 2020 02:02.
Anotace
Studijní opora Specifické poruchy učení a chování navazuje na studijní oporu Inkluzivní pedagogika. Ve studijní opoře je věnovaná pozornost problematice specifických poruch učení a chování se zřetelem na děti, žáky, studenty a dospělé. Vymezena je základní definice specifických poruch učení s uvedením klasifikace jednotlivých obtíží. Jedná se o charakteristiku deficitu dílčích funkcí, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie. Je uvedena současná školská legislativa, vysvětlen pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na specifické poruchy učení a chování a charakterizovaná podpůrná opatření včetně individuálního vzdělávacího plánu. Jsou uvedeny strategie ve vzdělávání žáků se SPU na základní škole, formy vzdělávání, plánování efektivní výuky ve třídě a poskytování reedukační péče. V kontextu inkluzivního prostředí je charakterizována osobnost žáka se SPU. Je uvedeno působení specifických poruch učení na emoční projevy a chování žáka a na jeho sebehodnocení. Samostatně je uvedena osobnost žáka se specifickou poruchou chování, osoby s dyslexií v profesním životě. Pozornost je věnována diagnostice žáků s SPU, vysvětlení exekutivních funkcí v souvislosti s edukací žáků s SPU a reedukaci jednotlivých druhů SPU – dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru Glabazňová, I. 27. 8. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf?info
Vloženo
Čt 27. 8. 2020 09:37

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Ivo Wandrol, Ph.D., uco 17109
  • osoba Bc. Ivana Glabazňová, uco 2368
Atributy
 

Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
1,5 MB
Hash md5
cfd371b718eba39efec24d245bd28692
Vloženo
Čt 27. 8. 2020 09:37

Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.txt
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/39425/Specificke_poruchy_uceni_a_chovani__1_.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
278,4 KB
Hash md5
ee7af08d2ebf525d9ad2a8a5525b8197
Vloženo
Čt 27. 8. 2020 09:38
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 5. 2024 08:18