2020
			
	    
	
	
    Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaBasic information
Original name
Ikonická partnerství ikonických značek
	Name in Czech
Ikonická partnerství ikonických značek
	Authors
KNIHOVÁ, Ladislava
			Edition
 Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
			Other information
Language
English
		Type of outcome
Article in a journal
		Country of publisher
Czech Republic
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		References:
Organization
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository
			Keywords (in Czech)
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
		Keywords in English
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
		
				
				Changed: 14/11/2020 02:25, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
				
		In the original language
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				In Czech
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.