J 2020

Ikonická partnerství ikonických značek

KNIHOVÁ, Ladislava

Basic information

Original name

Ikonická partnerství ikonických značek

Name in Czech

Ikonická partnerství ikonických značek

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava

Edition

Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622

Other information

Language

English

Type of outcome

Article in a journal

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

References:

Organization

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository

Keywords (in Czech)

Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.

Keywords in English

Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Changed: 14/11/2020 02:25, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Abstract

In the original language

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

In Czech

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Files attached