2020
			
	    
	
	
    Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaZákladní údaje
Originální název
Ikonická partnerství ikonických značek
	Název česky
Ikonická partnerství ikonických značek
	Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava
			Vydání
 Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Odkazy
Organizace
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
			Klíčová slova česky
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
		Klíčová slova anglicky
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
		
				
				Změněno: 14. 11. 2020 02:25, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
				
		V originále
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				Česky
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.