LANGEROVÁ, Petra. Understanding language learning acquisition based on research in language learning styles. Online. In 12th International Conference Innovation in Language Learning. First Edition. Bologna: Filodiritto Editore, 2019, s. 256-260. ISBN 978-88-85813-80-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Understanding language learning acquisition based on research in language learning styles
Název česky Porozumění osvojování si jazyka na základě výzkumu stylů učení se cizímu jazyku
Autoři LANGEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání First Edition. Bologna, 12th International Conference Innovation in Language Learning, od s. 256-260, 5 s. 2019.
Nakladatel Filodiritto Editore
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113054
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-88-85813-80-9
ISSN 2384-9509
Klíčová slova česky styly učení se jazyku; rigidita; flexibilita; techničtí studenti
Klíčová slova anglicky language learning styles; rigidity; flexibility; technical students
Návaznosti MUNI/A/1143/2018, interní kód Repo.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 10. 9. 2020 18:53.
Anotace
The paper presents a current research project on language learning styles or preferences, as they are called nowadays, focusing on students of a technical university in Brno, the Czech Republic. The project aims at identifying students´ English learning styles in order to innovate and adapt English lessons to match them. The main goal of the project is to understand how students of a technical university acquire language, taking into consideration their primary orientation on technical subjects. The research will use Ehrman and Leaver Questionnaire (2003) which identifies language learning styles based on psychological and personality types and traits.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje současný projekt zaměřený na výzkum stylů učení se cizímu jazyku a soustředí se na studenty technické univerzity v Brně, v České republice. Cílem projektu je identifikovat styly učení se angličtině za účelem inovace a adaptace výuky angličtiny a pochopit, jak se studenti technického oboru učí cizí jazyk. Při výzkumu bude použit dotazník Ehmanové a Leaverové vycházející z psychologické a osobnostní typologie.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
ILL_paper.doc   Verze souboru 15. 8. 2020

Vlastnosti

Název
ILL_paper.doc
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/39068/874367/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/39068/874367/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/39068/874367/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/39068/874367/?info
Vloženo
So 15. 8. 2020 09:42

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 18. 5. 2024 01:10