Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{37730, author = {Vaníček, Jiří}, address = {Karviná}, edition = {1.}, language = {cze}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7510-313-0}, title = {Destinační management: Distanční studijní text}, year = {2018} }
TY - BOOK ID - 37730 AU - Vaníček, Jiří PY - 2018 TI - Destinační management: Distanční studijní text CY - Karviná SN - 9788075103130 N2 - Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti související s institucionálním řízením ve veřejnoprávním a podnikatelském sektoru cestovního ruchu. Student získává znalosti z oblasti řízení destinace cestovního ruchu, tvorby produktů a plánování udržitelného rozvoje cestovního ruchu. Předmět „Destinační management“ se zabývá těmito problémy z hlediska organizace a řízení cestovního ruchu: Politika cestovního ruchu a institucionální řízení cestovního ruchu. Způsob organizace cestovního ruchu v jednotlivých turistických regionech, funkční model organizace, zkušeností v zahraničí, modely řízení destinací. Třístupňový model organizace, problematika marketingu a řízení cestovního ruchu na úrovni krajů. Trvale udržitelný cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Vývoj a prvky managementu destinace. Historický vývoj managementu destinace. Typologie destinací cestovního ruchu a vymezení turistických regionů. Pojetí destinací cestovního ruchu v širším smyslu, administrativně vymezená územní jednotka, účelově zaměřená územní jednotka. Vymezení turistických regionů a jejich klasifikace. Předpoklady rozvoje cestovního ruchu v destinaci. Využití potenciálu destinace pro rozvoj cestovního ruchu. Tvorba produktů destinace. Partnerství v destinačním managementu. Komunikace vůči zákazníkovi, komunikace stakeholderů, spolupráce mezi sektory i spolupráce uvnitř jednotlivých sektorů. Marketing destinace cestovního ruchu. Přístupy a koncepty řízení cestovního ruchu na regionální úrovni. Management destinací a odlišnosti od podnikového managementu. Společné řízení a strategické působení různorodých partnerů, respektování šesti základních faktorů: systémy prioritních obchodů, systém využití trhu, branding, management kvality, výchova a vzdělávání, stakeholders. Globalizace a integrace v cestovního ruchu. ER -
VANÍČEK, Jiří. \textit{Destinační management: Distanční studijní text}. 1st ed. Karviná, 2018, 131 pp. ISBN~978-80-7510-313-0.
|