Přehled o publikaci
2019
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA and Petr SZCZEPANIKBasic information
Original name
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Name in Czech
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Authors
ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA and Petr SZCZEPANIK
Edition
1. vyd. Olomouc, 33 pp. 2019
Publisher
Univerzita Palackého v Olomouci
Other information
Type of outcome
Research report
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository
ISBN
978-80-244-5530-3
Changed: 15/9/2020 14:11, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
V originále
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.
In Czech
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.