V 2019

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA and Petr SZCZEPANIK

Basic information

Original name

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

Name in Czech

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

Authors

ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA and Petr SZCZEPANIK

Edition

1. vyd. Olomouc, 33 pp. 2019

Publisher

Univerzita Palackého v Olomouci

Other information

Type of outcome

Research report

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository

ISBN

978-80-244-5530-3
Changed: 15/9/2020 14:11, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.

In Czech

Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.

Files attached