Přehled o publikaci
2019
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIKZákladní údaje
Originální název
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Název česky
Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Autoři
ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIK
Vydání
1. vyd. Olomouc, 33 s. 2019
Nakladatel
Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
ISBN
978-80-244-5530-3
Změněno: 15. 9. 2020 14:11, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
V originále
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.
Česky
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.