V 2019

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIK

Základní údaje

Originální název

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

Název česky

Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice

Autoři

ZAHRÁDKA, Pavel; Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIK

Vydání

1. vyd. Olomouc, 33 s. 2019

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář

ISBN

978-80-244-5530-3
Změněno: 15. 9. 2020 14:11, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.

Česky

Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.

Přiložené soubory