Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{35590, author = {Kaleja, Martin}, address = {Opava}, keywords = {(Un)prepared; Teacher; Pupil; Environment; Social Exclusion; Research;}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-160-0}, publisher = {Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě}, title = {(Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze}, year = {2015} }
TY - BOOK ID - 35590 AU - Kaleja, Martin PY - 2015 TI - (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze VL - vydání první PB - Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě CY - Opava SN - 9788075101600 KW - (Un)prepared KW - Teacher KW - Pupil KW - Environment KW - Social Exclusion KW - Research; N2 - Předložená monografie svými výzkumnými výsledky poukazuje na připravenost pedagogů k edukaci dětí a žáků z prostředí sociální exkluze, kterou lze hodnotit jako významně insuficientní. Řešené téma bylo součástí celorepublikového výzkumného záměru a bylo výzkumně diverzifikováno do tří oblastí. Středem zájmu byla orientace pedagogů v relevantních otázkách zasahujících do procesu školní edukace. Zajímala nás reálna terénní praxe pedagogů, zejména jejich přístup k aplikaci podpůrných opatření. Jejich pohled na inkluzivní vzdělávání byl nedílnou součástí monitoringu. Ve všech oblastech byly identifikovány rezervy negativně determinující vlastní připravenost. Do kvantitativně-orientovaného výzkumu bylo zapojeno celkem 2005 respondentů z 13 krajů republiky, pracující na všech typech základních škol. Výzkumná zjištění podtrhují důležitost a aktuální potřebu nové efektivní koncepce systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a zavedení kariérního (kvalifikačního) růstu pedagogů. ER -
KALEJA, Martin. \textit{(Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze}. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2015, 109 s. vydání první. ISBN~978-80-7510-160-0.
|