Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{35446, author = {Kaleja, Martin}, address = {Opava}, keywords = {research project; study failure; university;student}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Opava}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě}, title = {E-learningová opora Vysokoškolské vzdělávání z perspektivy studijní (ne)úspěšnosti se zaměřením na studenty}, year = {2019} }
TY - GEN ID - 35446 AU - Kaleja, Martin PY - 2019 TI - E-learningová opora Vysokoškolské vzdělávání z perspektivy studijní (ne)úspěšnosti se zaměřením na studenty PB - Slezská univerzita v Opavě CY - Opava KW - research project KW - study failure KW - university;student N2 - Výzkumný rámec předloženého projektu je vázán na kritickou analýzu indikátorů negativně determinujících objektivní neúspěšnost studentů FVP SU v Opavě, kteří v době realizace projektu přecházejí do stavu neaktivních studentů z důvodu ukončení studia a kterým v období 2008 – 2015 studium bylo ukončeno univerzitou, případně bylo ukončeno na vlastní žádost. Prostřednictvím aplikace kvantitativně a kvalitativně organizovaných výzkumných schémat se řešitelský tým zaměří na již předem zmapované oblasti zkoumaného fenoménu, s cílem exaktně a v intencích platných standardů definovat, charakterizovat, kvantifikovat a objasňovat souvislosti zasahující do řešeného tématu. Výzkumné kroky budou konstruovány do několika etap vlastní realizace projektového záměru: specifikace cílové skupiny výzkumu, vymezení výzkumného rozsahu ve vztahu k cílové skupině a její diverzifikaci, zajištění podmínek realizace výzkumu, pilotáž/raport, sběr empirických dat, zpracování a optimálně volena analýza získaných dat. Následně z metodologicky relevantně věcné a adekvátně koncipované analýzy vyplynou exaktně definované výzkumné závěry a doporučení pro implikaci do teoretických poznatků relevantních disciplín a především pro implikaci poznatků do kompetenčního rámce akademických pracovníků vybraných studijních programů a oborů, a to se zřetelným důrazem k inovaci jednotlivých předmětů/kurzů vyučovaných na SLU v Opavě. Realizace výzkumného záměru v sobě zahrnuje přímou podporu kvality vzdělávání na FVP SU v Opavě, kterou řešitelský tým vnímá jako praktický dopad empiricky laděných vstupů a výstupů projektu, jehož doba řešení počítá s tříletým obdobím. ER -
KALEJA, Martin. \textit{E-learningová opora Vysokoškolské vzdělávání z perspektivy studijní (ne)úspěšnosti se zaměřením na studenty (E-learning Course of High School Education from the View of (Un)Success of Study - A Perspective of Students)}. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2019.
|