Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{35310, author = {Nyklová, Eva and Kaleja, Martin}, booktitle = {Sapere Aude Scientific Conference with International participation}, keywords = {Roma / socially excluded pupil, pedagogical approach, engagement}, language = {cze}, title = {Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy}, url = {http://www.sapereaude.econference.cz/}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 35310 AU - Nyklová, Eva - Kaleja, Martin PY - 2019 TI - Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy KW - Roma / socially excluded pupil, pedagogical approach, engagement UR - http://www.sapereaude.econference.cz/ N2 - Vzdělávání romských a sociálně vyloučených romských žáků stojí dlouhodobě v centru zájmu aktérů podílejících se v České republice na přípravě a tvorbě strategických vzdělávacích dokumentů. Navzdory očekávání plynoucích z deklarovaných cílů je současný stav vzdělávacích výstupů dotčených žáků jen málo účinný. Školní úspěšnost těchto žáků tak mnohdy závisí především na osobnosti pedagoga, jehož výraznou roli v kontextu vzdělávání žáků potvrzují výsledky pedagogických výzkumů realizovaných v této oblasti. Na rozdílnost v pedagogy aplikovaných přístupech se zaměřuje také náš výzkum. Teoretickou a empirickou analýzou pedagogických přístupů chceme sestavit holistický obraz reality popisující přístupy pedagogů k romským a exkludovaným žákům ve vzdělávání na základní škole. Hlavní důraz přitom klademe na pedagogickou angažovanost, kterou vnímáme jako velmi důležitou, smysluplnou a potřebnou. ER -
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy. In \textit{Sapere Aude Scientific Conference with International participation}. 2019.
|