J
		
		2018
			
	    
Increasing Working Performance in Hotel Industry
	    MOTYČKA, Michal
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Increasing Working Performance in Hotel Industry
	 
	
		Název česky
		Nárůst pracovního výkonu v hotelnictví
	 
			
				Vydání
				 Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2018, 1801-1535
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
			
				Organizace
				Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			řízení pracovního výkonu, odměňování, motivace, upselling, participace na tržbě
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			work performance management, reward, moivation, upselling, reveneue participation
		 
			
			
				
					V originále
					Work Performance Management is a process that allows you to keep up your work performance. Of course even in the hotel industry. The majority group in this area is sales people who, in the context of motivation, would like to implement tools such as participation in revenue, up selling and sales incentives. In order to maintain a steady growth rate of 23%, 35% of participation in revenue and 65% of sales-incentive factor can be ensured in the Factoring System. The up selling factor would be abstracted.
				 
				
					Česky
					Řízení pracovního výkonu je proces, který vám umožní zajistit stálý pracovní výkon. Samozřejmě i v hotelovém průmyslu. Majoritní skupinou v této oblasti jsou lidé z oblasti odbytu, kteří by v rámci motivace akceptovali nástroje, jako je účast na výnosech, upselling či prodejně motivační soutěže. Za účelem udržení stálého tempa růstu ve výši 23% je doporučeno alokovat 35% faktoru podílu na výnosech a 65% faktoru prodejně motivační soutěže. Faktor upsellingu by byl odebrán.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 09:42