2018
			
	    
	
	
    Increasing Working Performance in Hotel Industry
MOTYČKA, MichalBasic information
Original name
Increasing Working Performance in Hotel Industry
	Name in Czech
Nárůst pracovního výkonu v hotelnictví
	Authors
MOTYČKA, Michal
			Edition
 Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2018, 1801-1535
			Other information
Language
English
		Type of outcome
Article in a journal
		Country of publisher
Czech Republic
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		References:
Organization
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository
			Keywords (in Czech)
řízení pracovního výkonu, odměňování, motivace, upselling, participace na tržbě
		Keywords in English
work performance management, reward, moivation, upselling, reveneue participation
		Tags
Reviewed
		
				
				Changed: 28/5/2019 14:34, Michal Motyčka
				
		In the original language
Work Performance Management is a process that allows you to keep up your work performance. Of course even in the hotel industry. The majority group in this area is sales people who, in the context of motivation, would like to implement tools such as participation in revenue, up selling and sales incentives. In order to maintain a steady growth rate of 23%, 35% of participation in revenue and 65% of sales-incentive factor can be ensured in the Factoring System. The up selling factor would be abstracted.
				In Czech
Řízení pracovního výkonu je proces, který vám umožní zajistit stálý pracovní výkon. Samozřejmě i v hotelovém průmyslu. Majoritní skupinou v této oblasti jsou lidé z oblasti odbytu, kteří by v rámci motivace akceptovali nástroje, jako je účast na výnosech, upselling či prodejně motivační soutěže. Za účelem udržení stálého tempa růstu ve výši 23% je doporučeno alokovat 35% faktoru podílu na výnosech a 65% faktoru prodejně motivační soutěže. Faktor upsellingu by byl odebrán.