s 2019

Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.

Název česky

Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.

Název anglicky

Multidimensional proportionality of study failure and its selected contexts in higher education. Reviewed conference proceedings to international conference workshop.

Autoři

KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Opava, 119 s. 2019

Nakladatel

Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7510-329-1

Klíčová slova česky

výzkumný projekt; studijní neúspěšnost; vysoká škola; vzdělávání; student

Klíčová slova anglicky

research project; study failure; university;student

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2019 19:52, Martin Kaleja

Anotace

V originále

Recenzovaný sborník příspěvků autorského kolektivu české a polské provenience, jehož editorem je Martin Kaleja, prezentuje vybraná témata k problematice vysokoškolského vzdělávání a studijní neúspěšnosti v systému terciárního školství. Jednotlivé příspěvky řeší výzkumná témata, která lze vnímat z různých perspektiv zkoumání a nazírat tak na ně v kontextu variabilních proporcionalit. Objasňují ohraničení svého kontextu v několika rovinách. V rovině teoretické, teoreticko-metodologické, teoreticko-empirické, nebo případně také svůj problém ozřejmují v rovině metodologicko-empirické. Editovaný sborník prošel řádně procesem recenzování a všechny jeho příspěvky, ať už prezentované v češtině či v polštině vycházejí od autorů profesně angažujících se do otázek vysokoškolského vzdělávání a vysokoškolské politiky.

Anglicky

The reviewed collection of contributions by the authorial team of Czech and Polish provenance, whose editor is Martin Kaleja, presents selected topics on the issue of higher education and unsuccessfulness in the system of tertiary education. Individual papers deal with research topics that can be viewed from different perspectives of exploration and viewed in the context of variable proportions. They clarify the boundaries of their context on several levels. In the theoretical, theoretical-methodological, theoretical-empirical, or possibly also their problem they explain in the methodological-empirical level. The edited proceedings went through the process of reviewing and all his contributions, whether presented in Czech or in Polish, are based on authors professionally engaged in higher education and university policy issues.