Přehled o publikaci
2019
Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
KALEJA, MartinBasic information
Original name
Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Name in Czech
Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Authors
KALEJA, Martin
Edition
první. Praha, p. 1-26, 26 pp. 2019
Publisher
Národní ústav pro vzdělávání
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
electronic version available online
Organization
Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords (in Czech)
výchova; vzdělání; vzdělávání; kvalifikace; škola; institucionální vzdělávání; dítě; žák; školní vzdělávání; povinné školní vzdělávání
Keywords in English
education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education
Changed: 29/3/2019 22:13, Martin Kaleja
Abstract
V originále
Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy.