c 2019

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

KALEJA, Martin

Basic information

Original name

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

Name in Czech

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

Authors

KALEJA, Martin

Edition

první. Praha, p. 1-26, 26 pp. 2019

Publisher

Národní ústav pro vzdělávání

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

electronic version available online

Organization

Slezská univerzita v Opavě – Repository

Keywords (in Czech)

výchova; vzdělání; vzdělávání; kvalifikace; škola; institucionální vzdělávání; dítě; žák; školní vzdělávání; povinné školní vzdělávání

Keywords in English

education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education
Changed: 29/3/2019 22:13, Martin Kaleja

Abstract

V originále

Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy.