KALEJA, Martin. Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. p. 1-26. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Name in Czech Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Authors KALEJA, Martin.
Edition první. Praha, p. 1-26, 26 pp. 2019.
Publisher Národní ústav pro vzdělávání
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
WWW Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce.
Organization Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords (in Czech) výchova; vzdělání; vzdělávání; kvalifikace; škola; institucionální vzdělávání; dítě; žák; školní vzdělávání; povinné školní vzdělávání
Keywords in English education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education
Changed by Changed by: Martin Kaleja, učo 2117. Changed: 29/3/2019 22:13.
Abstract
Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy.
Print
Add to clipboard Displayed: 29/3/2024 15:02