KALEJA, Martin. Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. Online. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2019, s. 1-26.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Název česky Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami
Autoři KALEJA, Martin.
Vydání první. Praha, od s. 1-26, 26 s. 2019.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce.
Organizace Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky výchova; vzdělání; vzdělávání; kvalifikace; škola; institucionální vzdělávání; dítě; žák; školní vzdělávání; povinné školní vzdělávání
Klíčová slova anglicky education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education
Změnil Změnil: Martin Kaleja, učo 2117. Změněno: 29. 3. 2019 22:13.
Anotace
Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 25. 4. 2024 09:51