D
		
		2018
			
	    
Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
	    VÍŠEK, Jiří; Jarmila KLUGEROVÁ a Lukáš STÁREK
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
	 
	
		Název česky
		Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
	 
		
			Název anglicky
			The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach
		 
				Autoři
				VÍŠEK, Jiří (203 Česká republika, domácí); Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Lukáš STÁREK (203 Česká republika, domácí)
			 
			
				Vydání
				 Slovensko, Inkluzívne prístupy v edukácii detí a žiakov, od s. 373-386, 14 s. 2018
			 
		
		
			Nakladatel
			VERBUM - vydavatel´stvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Slovensko
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			tištěná verze "print"
		 
		
			Kód RIV
			RIV/46358978:_____/18:00000017
		 
	
			
				Organizace
				Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			inkluze;projekt;ochrana;sociekonomické prostředí;žák
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			inclusion;project;protection;socio-economically environment;student
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek s názvem Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu podporuje myšlenku využití bezpečnosti jako jednoho z možných nástrojů inkluzivního přístupu v edukaci dětí a žáků. Tento příspěvek vychází z projektu Rozvoj občanských kompetencí v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva z žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí. Cílem projektu je podpořit tvorbu občanských kompetencí žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí prostřednictvím výchovně-vzdělávacího programu posilujícího jejich uvědomění si sebe sama v užším i širším společenském kontextu a rozvíjejícího praktické dovednosti potřebné k ochraně sebe samotného i druhých (ochrana života, zdraví a majetku).
				 
				
					Anglicky
					Article called The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach supports an idea of using security education as one of many possible instrument of inclusion inclusive approach in education of children and students. This article is based from project Development of civil competence in field of security and protection of population. Project is included of kids from socio-economically environment. Project goal to support the creation of civil competences of students from socio-economically environment through educational program focused on themselves thinking in the social context. The educational program evolves practical skills which are needed for protection of young kids and others (protection of life, health and property).
				  
				Zobrazeno: 30. 10. 2025 21:26