D 2018

Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu

VÍŠEK, Jiří, Jarmila KLUGEROVÁ a Lukáš STÁREK

Základní údaje

Originální název

Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu

Název česky

Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu

Název anglicky

The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach

Autoři

VÍŠEK, Jiří (203 Česká republika, domácí), Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Lukáš STÁREK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Slovensko, Inkluzívne prístupy v edukácii detí a žiakov, od s. 373-386, 14 s. 2018

Nakladatel

VERBUM - vydavatel´stvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46358978:_____/18:00000017

Organizace

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář

ISBN

978-80-561-0598-6

Klíčová slova česky

inkluze;projekt;ochrana;sociekonomické prostředí;žák

Klíčová slova anglicky

inclusion;project;protection;socio-economically environment;student

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2019 13:36, Jiří Víšek

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek s názvem Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu podporuje myšlenku využití bezpečnosti jako jednoho z možných nástrojů inkluzivního přístupu v edukaci dětí a žáků. Tento příspěvek vychází z projektu Rozvoj občanských kompetencí v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva z žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí. Cílem projektu je podpořit tvorbu občanských kompetencí žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí prostřednictvím výchovně-vzdělávacího programu posilujícího jejich uvědomění si sebe sama v užším i širším společenském kontextu a rozvíjejícího praktické dovednosti potřebné k ochraně sebe samotného i druhých (ochrana života, zdraví a majetku).

Anglicky

Article called The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach supports an idea of using security education as one of many possible instrument of inclusion inclusive approach in education of children and students. This article is based from project Development of civil competence in field of security and protection of population. Project is included of kids from socio-economically environment. Project goal to support the creation of civil competences of students from socio-economically environment through educational program focused on themselves thinking in the social context. The educational program evolves practical skills which are needed for protection of young kids and others (protection of life, health and property).
Zobrazeno: 20. 10. 2024 20:55