Přehled o publikaci
2018
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v regionálním kontextu
SHÁNILOVÁ, IvanaBasic information
Original name
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v regionálním kontextu
Name in Czech
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v regionálním kontextu
Name (in English)
Continuing Educacion Of Pedagogical Employees In Regional Context
Authors
SHÁNILOVÁ, Ivana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
2018. vyd. Bratislava, Vzdelávanie dospelých v regionálnom kontexte, p. 229-240, 12 pp. 2018
Publisher
Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/46358978:_____/18:00000012
Organization
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
ISBN
978-80-89654-40-6
Keywords (in Czech)
cíle ve vzdělávání; další vzdělávání pedagogických pracovníků; kompetence; systém; výzkumné metody; vzdělávací programy;
Keywords in English
futher education; education of educational workers; competence; teaching profession
Tags
International impact, Reviewed
Changed: 30/10/2018 11:20, Ivana Shánilová
V originále
Příspěvek je zaměřen na oblast dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků jako jednoho z klíčových adaptačních mechanismů, které zajišťují schopnost vzdělávací soustavy adekvátně reagovat na stále se měnící společenské podmínky v současném světě. Za pomoci analýzy různých teoretických přístupů k dalšímu vzdělávání vymezuje a popisuje problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, jeho systému, specifických podmínek a oblastí. Zabývá se oblastí profese a kompetencí učitele a ředitele, kariérního řádu a profesního standardu učitelů. V příspěvku jsou použity závěry z empirického šeření, které bylo realizováno na mateřských, základních a středních školách v České republice.
In Czech
Příspěvek je zaměřen na oblast dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků jako jednoho z klíčových adaptačních mechanismů, které zajišťují schopnost vzdělávací soustavy adekvátně reagovat na stále se měnící společenské podmínky v současném světě. Za pomoci analýzy různých teoretických přístupů k dalšímu vzdělávání vymezuje a popisuje problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, jeho systému, specifických podmínek a oblastí. Zabývá se oblastí profese a kompetencí učitele a ředitele, kariérního řádu a profesního standardu učitelů. V příspěvku jsou použity závěry z empirického šeření, které bylo realizováno na mateřských, základních a středních školách v České republice.