D 2017

Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji

VANÍČEK, Jiří a Monika HIENLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji

Název česky

Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji

Název anglicky

The new organization and management of tourism in the South Bohemia Region

Autoři

VANÍČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HIENLOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Jihlava, Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu, od s. 390-396, 7 s. 2017

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50901 Other social sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Konferenční sborník

Kód RIV

RIV/47813059:19240/17:A0000182

Organizace

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-88064-30-5

Klíčová slova česky

destinační management; Jihočeská centrála cestovního ruchu; Jihočeský kraj; stakeholders, oblast cestovního ruchu

Klíčová slova anglicky

destination management; South Bohemia Headquarter of Tourism; South Bohemia Region; stakeholders;tourist area

Štítky

ULGAT

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2018 09:39, Ing. Petr Janík

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek shrnuje poznatky z nové organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Jeho tvorba vycházela z Koncepce rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji 2015 -2020. Tvorba turistických regionů a jejich destinačního managementu vychází důsledně z iniciativy stakeholderů v dané oblasti. Jejich činnost je financována podle principu adicionality. Tedy finanční podpora z rozpočtu kraje musí být vždy doplněna o vlastní prostředky získané managementem destinace a to v poměru 1:1. Navíc kraj finančně podporuje mzdy destinačního managementu.

Anglicky

This article summarizes findings of a new organization and management of tourism in the South Bohemian Region. Its creation was based on the Concept of tourism development in the South Bohemia Region, 2015 -2020. The launching of tourist regions and their destination management is strictly based on the initiative of the stakeholders in the area. Their activities are financed according to the principle of adicionality. Thus, financial support from the regional budget must always be complemented by private funds obtained destination management in the ratio of 1:1. Additionally region financially supports the wages of destination management.
Zobrazeno: 6. 8. 2025 08:56