D
2017
Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
VANÍČEK, Jiří a Monika HIENLOVÁ
Základní údaje
Originální název
Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Název česky
Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Název anglicky
The new organization and management of tourism in the South Bohemia Region
Autoři
VANÍČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HIENLOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Jihlava, Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu, od s. 390-396, 7 s. 2017
Nakladatel
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50901 Other social sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19240/17:A0000182
Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
destinační management; Jihočeská centrála cestovního ruchu; Jihočeský kraj; stakeholders, oblast cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky
destination management; South Bohemia Headquarter of Tourism; South Bohemia Region; stakeholders;tourist area
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Článek shrnuje poznatky z nové organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Jeho tvorba vycházela z Koncepce rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji 2015 -2020. Tvorba turistických regionů a jejich destinačního managementu vychází důsledně z iniciativy stakeholderů v dané oblasti. Jejich činnost je financována podle principu adicionality. Tedy finanční podpora z rozpočtu kraje musí být vždy doplněna o vlastní prostředky získané managementem destinace a to v poměru 1:1. Navíc kraj finančně podporuje mzdy destinačního managementu.
Anglicky
This article summarizes findings of a new organization and management of tourism in the South Bohemian Region. Its creation was based on the Concept of tourism development in the South Bohemia Region, 2015 -2020. The launching of tourist regions and their destination management is strictly based on the initiative of the stakeholders in the area. Their activities are financed according to the principle of adicionality. Thus, financial support from the regional budget must always be complemented by private funds obtained destination management in the ratio of 1:1. Additionally region financially supports the wages of destination management.
Zobrazeno: 6. 8. 2025 08:56