VANÍČEK, Jiří a Monika HIENLOVÁ. Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Online. In RNDr. Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, s. 390-396. ISBN 978-80-88064-30-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Název česky Nová organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Název anglicky The new organization and management of tourism in the South Bohemia Region
Autoři VANÍČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HIENLOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Jihlava, Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu, od s. 390-396, 7 s. 2017.
Nakladatel Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50901 Other social sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Konferenční sborník
Kód RIV RIV/47813059:19240/17:A0000182
Organizace Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
ISBN 978-80-88064-30-5
Klíčová slova česky destinační management; Jihočeská centrála cestovního ruchu; Jihočeský kraj; stakeholders, oblast cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky destination management; South Bohemia Headquarter of Tourism; South Bohemia Region; stakeholders;tourist area
Štítky ULGAT
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Petr Janík, učo 1430. Změněno: 2. 4. 2018 09:39.
Anotace
Článek shrnuje poznatky z nové organizace a řízení cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Jeho tvorba vycházela z Koncepce rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji 2015 -2020. Tvorba turistických regionů a jejich destinačního managementu vychází důsledně z iniciativy stakeholderů v dané oblasti. Jejich činnost je financována podle principu adicionality. Tedy finanční podpora z rozpočtu kraje musí být vždy doplněna o vlastní prostředky získané managementem destinace a to v poměru 1:1. Navíc kraj finančně podporuje mzdy destinačního managementu.
Anotace anglicky
This article summarizes findings of a new organization and management of tourism in the South Bohemian Region. Its creation was based on the Concept of tourism development in the South Bohemia Region, 2015 -2020. The launching of tourist regions and their destination management is strictly based on the initiative of the stakeholders in the area. Their activities are financed according to the principle of adicionality. Thus, financial support from the regional budget must always be complemented by private funds obtained destination management in the ratio of 1:1. Additionally region financially supports the wages of destination management.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 8. 5. 2024 04:27