D 2016

Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu

ZORKOVÁ, Dagmar a Jana STUCHLÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu

Název česky

Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu

Název anglicky

Research of exhibitors´ opinion on the issue of exhibitions in tourism

Autoři

ZORKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí) a Jana STUCHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Karviná, : 5. Mezinárodní vědecká konference, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. od s. 278 - 279, 11 s. 2016

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50901 Other social sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Odkaz na www stránku konference

Kód RIV

RIV/47813059:19240/16:A0000174

Organizace

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7510-203-4

Klíčová slova česky

cestovní ruch; veletrhy; výstavy; vystavovatelé; výzkum

Klíčová slova anglicky

tourism; traid fairs; exhibitions; exhibitors; research

Štítky

ULGAT

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2018 10:23, Ing. Petr Janík

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou výstavnictví v cestovním ruchu. Teoretická část obsahuje stručný přehled historického vývoje veletrhů a výstav, typologii, funkce a cíle výstavních akcí, vyhodnocení efektivity veletrhu pro vystavovatele. Cílem analytické části je deskripce postojů vystavovatelů, konkrétně způsobu rozhodování a vyhodnocení efektu účasti na výstavě či veletrhu.

Anglicky

The paper deals with exhibitions in tourism. Theoretical part contains a brief historical overview of exhibitins fairs its main function; types and targets; as well as evaluation of exhibitions's effectiveness for exibitors and mainly their approach to exibitions in tourism. The aim of the analytical part is to describe the attitudes of exhibitors, namely their decision making methods and the evaluation of the effect of participation in the exhibition or fair.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 13:05