D
		
		2016
			
	    
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
	    ZORKOVÁ, Dagmar a Jana STUCHLÍKOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
	 
	
		Název česky
		Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
	 
		
			Název anglicky
			Research of exhibitors´ opinion on the issue of exhibitions in tourism
		 
				Autoři
				ZORKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí) a Jana STUCHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
			 
			
				Vydání
				 1. vyd. Karviná, : 5. Mezinárodní vědecká konference, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. od s. 278 - 279, 11 s. 2016
			 
		
		
			Nakladatel
			Slezská univerzita v Opavě
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50901 Other social sciences
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		 
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/47813059:19240/16:A0000174
		 
	
			
				Organizace
				Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			cestovní ruch; veletrhy; výstavy; vystavovatelé; výzkum
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			tourism;  traid fairs;  exhibitions; exhibitors; research
		 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek se zabývá problematikou výstavnictví v cestovním ruchu. Teoretická část obsahuje stručný přehled historického vývoje veletrhů a výstav, typologii, funkce a cíle výstavních akcí, vyhodnocení efektivity veletrhu pro vystavovatele. Cílem analytické části je deskripce postojů vystavovatelů, konkrétně způsobu rozhodování a vyhodnocení efektu účasti na výstavě či veletrhu.
				 
				
					Anglicky
					The paper deals with exhibitions in tourism. Theoretical part contains a brief historical overview of exhibitins fairs its main function; types and targets; as well as evaluation of exhibitions's effectiveness for exibitors and mainly their approach to exibitions in tourism. The aim of the analytical part is to describe the attitudes of exhibitors, namely their decision making methods and the evaluation of the effect of participation in the exhibition or fair.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 10:01