a 2016

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření

VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ

Základní údaje

Originální název

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření

Název anglicky

Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakta

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00088211

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-7394-596-1

Klíčová slova česky

Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe

Klíčová slova anglicky

Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice

Návaznosti

GA16-02177S, projekt VaV.
Změněno: 3. 9. 2020 07:28, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).

Anglicky

amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).
Zobrazeno: 4. 7. 2025 12:05