a
2016
Power Relations in Classes Taught by Student Teachers
LOJDOVÁ, Kateřina; Kateřina VLČKOVÁ a Jan MAREŠ
Základní údaje
Originální název
Power Relations in Classes Taught by Student Teachers
Název česky
Mocenské vztahy ve třídách vyučovaných studenty učitelství
Autoři
LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí); Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, 2016
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakta
Obor
Pedagogika a školství
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00088213
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
moc; studenti učitelství; praxe
Klíčová slova anglicky
power; student teachers; teaching practice
Návaznosti
GA16-02177S, projekt VaV.
V originále
amp; Turman, 2007) which is based on the most influential typology of power as a relational phenomenon by French and Raven (1959). This typology distinguishes teacher‘s power in relation to a (by students perceived) principle on which it is based on, i.e. coercive, reward, legitimate, referent, and expert power.
Česky
Příspěvek prezentuje výsledky smíšeného výzkumu moci studentů učitelství PdF MU na praxích.
Zobrazeno: 1. 7. 2025 10:04