a 2016

Power Relations in Classes Taught by Student Teachers

LOJDOVÁ, Kateřina; Kateřina VLČKOVÁ a Jan MAREŠ

Základní údaje

Originální název

Power Relations in Classes Taught by Student Teachers

Název česky

Mocenské vztahy ve třídách vyučovaných studenty učitelství

Autoři

LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí); Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, 2016

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakta

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00088213

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

moc; studenti učitelství; praxe

Klíčová slova anglicky

power; student teachers; teaching practice

Návaznosti

GA16-02177S, projekt VaV.
Změněno: 3. 9. 2020 07:31, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG CZ

V originále

amp; Turman, 2007) which is based on the most influential typology of power as a relational phenomenon by French and Raven (1959). This typology distinguishes teacher‘s power in relation to a (by students perceived) principle on which it is based on, i.e. coercive, reward, legitimate, referent, and expert power.

Česky

Příspěvek prezentuje výsledky smíšeného výzkumu moci studentů učitelství PdF MU na praxích.
Zobrazeno: 1. 7. 2025 02:33