Informační systém Repo
LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Josef LUKAS. Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015). In ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)
Název česky Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství (prezentace na konferenci ECER 2015)
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí).
Vydání ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00081535
Organizace Pedagogická fakulta - Masarykova univerzita
Klíčová slova česky moc; studenti učitelství; donucovací moc; základní škola
Klíčová slova anglicky power; student teachers; coecive power; lower secondary schools
Návaznosti GA13-24456S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 2. 9. 2020 16:22.
Anotace
amp; Turman, 2007). The qualitative part is based on an ethnographic research design. Data about power negotiation processes were collected via direct (field notes) and indirect (video-recordings) observation and the data about student teacher`s perception of power via deep semi-structured interviews and their reflective diaries.
Anotace česky
Příspěvek pospisuje výsledky výzkumu v oblasti donucovací báze moci u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy.
Zobrazeno: 30. 9. 2020 21:47