Přehled o publikaci
2016
Integrativní funkce komunikačního a kognitivního přístupu k výuce českého jazyka
PACOVSKÁ, JasňaZákladní údaje
Originální název
Integrativní funkce komunikačního a kognitivního přístupu k výuce českého jazyka
Název anglicky
Integrative function of communicative and cognitive approach to teaching Czech
Autoři
PACOVSKÁ, Jasňa
Vydání
Liberec, Integrativní přístup v primárním vzdělávání, od s. nestránkováno, 6 s. 2016
Nakladatel
Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN
978-80-7494-257-0
Klíčová slova česky
český jazyk;komunikační výchova;kognitivní přístup k jazyku
Klíčová slova anglicky
czech language;communicative education;cognitive approach to the language
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
SGS 2117, projekt VaV.
Změněno: 21. 4. 2016 11:55, Mgr. Jiří Šmída, Ph.D.
V originále
Příspěvek ukazuje, jak kognitivní přístup k mateřskému jazyku odhaluje žákům podstatné aspekty života v daném kulturním společenství.
Anglicky
The paper shows how the communicative approach to the mother tongue reveals to students substantial aspect of life in the particular cultural community.