SYSLOVÁ, Zora. Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání. In Autoevaluace v praxi českých škol. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2012, s. 111-135. Cesta ke kvalitě. Autoevaluace školy. ISBN 978-80-87652-46-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.
Název anglicky How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání 1. vyd. Praha, Autoevaluace v praxi českých škol, od s. 111-135, 25 s. Cesta ke kvalitě. Autoevaluace školy, 2012.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-87652-46-6
Klíčová slova česky Autoevaluace školy; profesní rozvoj učitele; případová studie.
Klíčová slova anglicky Self-evaluation; professional development of teachers; case study.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 1. 9. 2020 13:52.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky případové studie Základní školy a Mateřské školy Chalabalova v Brně. Důvodem výběru byla dlouholetá snaha vedení školy zkvalitňovat vzdělávání dětí a žáků prostřednictvím zapojení do mezinárodní spolupráce daltonských škol. Z výsledků studie vyplynulo, že škola efektivně využívá analýzy vlastního hodnocení ke zvyšování kvality základního a předškolního vzdělávání, přijímá účinná opatření ke zjištěným nedostatkům a případným neúspěchům. Vlastní hodnocení vzdělávání tvoří základní rámec pro další rozvoj školy. Škola je příkladem dobré praxe při podpoře profesního rozvoje učitele. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-86856-91-9.
Anotace anglicky
This chapter presents the results of a case study of the elementary school and kindergarten Chalabalova in Brno. The reason for this choice was a long-term effort to improve the management of school education for children and students, through participation in international cooperation Dalton schools. The results of the study showed that the school effectively uses the analysis of self-evaluation to improve the quality of primary and preschool education, taking effective measures to identified weaknesses and potential failure. Self-evaluation of education form the basic framework for further development of the school. The school is an example of good practice in supporting the professional development of teachers.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf   Verze souboru 16. 10. 2015

Vlastnosti

Název
Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/19046/248496/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/19046/248496/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/19046/248496/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/19046/248496/?info
Vloženo
Pá 16. 10. 2015 00:50

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Bc. Růžena Zemanová, uco 134451
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
Atributy
 
Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf   Verze souboru 1. 9. 2020

Vlastnosti

Název
Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/19046/895335/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/19046/895335/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/19046/895335/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/19046/895335/?info
Vloženo
Út 1. 9. 2020 13:52

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 5. 2024 00:16