Přehled o publikaci
2014
Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka
PACOVSKÁ, JasňaZákladní údaje
Originální název
Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka
Název česky
Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka
Název anglicky
Developmental aspects of reflecting space from the perspective of mother-tongue
Autoři
PACOVSKÁ, Jasňa
Vydání
Prešov, História, súčasnosť a perspektivy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove, od s. 684-692, 8 s. 2014
Nakladatel
Vydavatelstvo Prešovskej univerzity Prešov
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN
978-80-555-1237-2
Klíčová slova česky
kognitivní lingvistika; didaktika mateřského jazyka; tělesnost; primární vzdělávání; prostorové vztahy; hluboký
Klíčová slova anglicky
cognitive linguistics; mother-tongue didactics; corporeality; primary education; spatial relations; deep
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2015 20:43, Jasňa Pacovská
V originále
Příspěvek je sondou do vnímání prostorových vztahů u dětí na přelomu mladšího a staršího školního věku. Výzkum vychází z teze o provázanosti slov s tělesnou zkušeností.
Anglicky
The paper is a probe of perception of spatial relations by children of the age bordering between younger and older school-age. Research comes from the thesis obout interconnection between words and body experience.