M
2014
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
KASPEROVÁ, Dana; Tomáš KASPER and Markéta PÁNKOVÁ
Basic information
Original name
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Name in Czech
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Authors
KASPEROVÁ, Dana (203 Czech Republic, belonging to the institution); Tomáš KASPER (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Markéta PÁNKOVÁ (203 Czech Republic)
Other information
Type of outcome
Organization of a conference
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/46747885:24510/14:#0001154
Organization
Faculty of Science, Humanities and Education – Technical University of Liberec – Repository
Keywords (in Czech)
pragmatismus; reformně pedagogické hnutí; Zlín; školská reforma
Keywords in English
pragmatism; school reform movement; Zlin; school reform
Tags
International impact
V originále
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
In Czech
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
Displayed: 6/8/2025 03:25