M 2014

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

KASPEROVÁ, Dana; Tomáš KASPER and Markéta PÁNKOVÁ

Basic information

Original name

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

Name in Czech

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

Authors

KASPEROVÁ, Dana (203 Czech Republic, belonging to the institution); Tomáš KASPER (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Markéta PÁNKOVÁ (203 Czech Republic)

Edition

2014

Other information

Language

English

Type of outcome

Organization of a conference

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

References:

RIV identification code

RIV/46747885:24510/14:#0001154

Organization

Faculty of Science, Humanities and Education – Technical University of Liberec – Repository

Keywords (in Czech)

pragmatismus; reformně pedagogické hnutí; Zlín; školská reforma

Keywords in English

pragmatism; school reform movement; Zlin; school reform

Tags

International impact
Changed: 3/4/2015 12:18, Dana Kasperová

Abstract

V originále

Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.

In Czech

Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.