D 2014

Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity

KASPEROVÁ, Dana a Tomáš KASPER

Základní údaje

Originální název

Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity

Název česky

Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity

Název anglicky

Emotional development of student in the context of process of reflexivity

Autoři

KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš KASPER (203 Česká republika)

Vydání

první. Brno, Reforma vzdělávání v současné kurikulární diskusi, od s. 135-145, 10 s. 2014

Nakladatel

Česká pedagogická společnost

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46747885:24510/14:#0001152

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-905245-1-4

Klíčová slova česky

A. Giddens; reflexivita; osobnostní rozvoj; sociální kompetence; emocionální rozvoj

Klíčová slova anglicky

A. Giddens; personal development; social cmpetence; emotional competence

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2015 12:20, Dana Kasperová

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou utváření osobnosti v rámci pedagogikcého vztahu vychovatele a vychovávaného v kontextu výchovy ve společnosti vysoké reflexivity, jak ji vymezuje A. Giddens. Příspěvek se věnuje možnostem rozvoje sociální a emocionální kompetence v rpocesu reflexivity dle A. Giddense.

Anglicky

The article themes the problem of social and emotional developmnet in the process of reflexivity by A. Giddens.