Přehled o publikaci
2014
Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity
KASPEROVÁ, Dana a Tomáš KASPERZákladní údaje
Originální název
Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity
Název česky
Emocionální a sociální orzvoj osobnosti žáka v kontextu procesu reflexivity
Název anglicky
Emotional development of student in the context of process of reflexivity
Autoři
KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš KASPER (203 Česká republika)
Vydání
první. Brno, Reforma vzdělávání v současné kurikulární diskusi, od s. 135-145, 10 s. 2014
Nakladatel
Česká pedagogická společnost
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46747885:24510/14:#0001152
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN
978-80-905245-1-4
Klíčová slova česky
A. Giddens; reflexivita; osobnostní rozvoj; sociální kompetence; emocionální rozvoj
Klíčová slova anglicky
A. Giddens; personal development; social cmpetence; emotional competence
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2015 12:20, Dana Kasperová
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou utváření osobnosti v rámci pedagogikcého vztahu vychovatele a vychovávaného v kontextu výchovy ve společnosti vysoké reflexivity, jak ji vymezuje A. Giddens. Příspěvek se věnuje možnostem rozvoje sociální a emocionální kompetence v rpocesu reflexivity dle A. Giddense.
Anglicky
The article themes the problem of social and emotional developmnet in the process of reflexivity by A. Giddens.