M 2013

Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi

DYMOKURSKÝ, Oto a Tomáš KASPER

Základní údaje

Originální název

Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi

Název česky

Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi

Název anglicky

Conceptions of education in the current curricular discussion

Autoři

DYMOKURSKÝ, Oto (203 Česká republika, domácí) a Tomáš KASPER (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/46747885:24510/13:#0001010

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

Klíčová slova anglicky

Czech Republic
Změněno: 10. 3. 2015 13:50, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

20. výroční konference České pedagogické společnosti s podtitulem Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi se uskutečnila pod záštitou Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci. Jejím cílem bylo analyzovat koncepce vzdělávání v kontextu kurikulárních změn v ČR. Zároveň otevřela prostor k diskusi o vzdělávacích koncepcích v širších společensko-politických souvislostech. V neposlední řadě konference nabídla prostor pro prezentaci idejí a myšlenek, které by mohly být spjaty s budoucím vývojem koncepce vzdělávání u nás.

Anglicky

The 20th annual conference of the Czech Pedagogical Society with the topic Conceptions of Education in the Current Curricular Discussion took place under the patronage of the Faculty of Science, Humanities and Education of Technical University of Liberec. Its aim was to analyze the conceptions of education in the context of curricular changes in the Czech Republic. At the same time the conference started a debate about educational conceptions in broader socio-political context. Last but not least the conference provided a space for the presentation of ideas that could be linked to the future development of the conception of education in the Czech Republic.