Přehled o publikaci
2013
Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi
DYMOKURSKÝ, Oto a Tomáš KASPERZákladní údaje
Originální název
Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi
Název česky
Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi
Název anglicky
Conceptions of education in the current curricular discussion
Autoři
DYMOKURSKÝ, Oto (203 Česká republika, domácí) a Tomáš KASPER (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/46747885:24510/13:#0001010
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova anglicky
Czech Republic
Změněno: 10. 3. 2015 13:50, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
20. výroční konference České pedagogické společnosti s podtitulem Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi se uskutečnila pod záštitou Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci. Jejím cílem bylo analyzovat koncepce vzdělávání v kontextu kurikulárních změn v ČR. Zároveň otevřela prostor k diskusi o vzdělávacích koncepcích v širších společensko-politických souvislostech. V neposlední řadě konference nabídla prostor pro prezentaci idejí a myšlenek, které by mohly být spjaty s budoucím vývojem koncepce vzdělávání u nás.
Anglicky
The 20th annual conference of the Czech Pedagogical Society with the topic Conceptions of Education in the Current Curricular Discussion took place under the patronage of the Faculty of Science, Humanities and Education of Technical University of Liberec. Its aim was to analyze the conceptions of education in the context of curricular changes in the Czech Republic. At the same time the conference started a debate about educational conceptions in broader socio-political context. Last but not least the conference provided a space for the presentation of ideas that could be linked to the future development of the conception of education in the Czech Republic.