p
2014
Výzkum strategií učení se cizímu jazyku a výsledků vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií u žáků 9. ročníku
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Výzkum strategií učení se cizímu jazyku a výsledků vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií u žáků 9. ročníku
Název anglicky
Research on foreign language learning strategies and achievement: Analysis of strategy cluster and sequences of 9th grade students
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Karolína PEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Výzkumy pro efektivní vzdělávání (Kabinet Informačních studií a knihovnictví, Centrum CEINVE, Centrum informačního vzdělávání na MU, Filozofická fakulta Masarykova univerzita), 2014
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00074086
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
design výzkumu; strategie učení; angličtina; výsledky vzdělávání; MAXQDA; Statistica; analýza dat
Klíčová slova anglicky
research design; learner strategies; English; achievement; MAXQDA; Statistica; data analysis
Návaznosti
GAP407/12/0432, projekt VaV.
V originále
Přednáška prezentovala projekt GAČR Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Zaměřovala se na koncept strategií, teoretická východiska, výzkumnou otázku, design výzkumu, techniky sběru dat a jejich adaptaci, kvalitativní a kvantitativní metody analýzy dat v MAXQDA a Statistice.
Anglicky
The lecture presented the project GA CR Foreign language learning strategies and achievement: Analysis of strategy clusters and sequences. It focused on the concept of learner strategy, theoretical background, research question, research design, data collection techniques and their adaptation, and qualitative and quantitative data analysis methods in softwares MAXQDA and Statistica.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:26