k
		
		2014
			
	    
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Foreign Language Learning Strategies and Achievement: Analysis of Strategy Clusters and Sequences
	    VLČKOVÁ, Kateřina
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Foreign Language Learning Strategies and Achievement: Analysis of Strategy Clusters and Sequences
	 
	
		Název česky
		Integrovaný smíšený výzkumný design: Příklad projektu Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií
	 
				Autoři
				VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 Mixed Methods: Angewandte Integration qualitativer und quantitativer  Methoden in den Sozialwissenschaften, 2014
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Prezentace na konferencích
		 
	
		
			Obor
			Pedagogika a školství
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Kód RIV
			RIV/00216224:14410/14:00073952
		 
	
			
				Organizace
				Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			integrovaný vícemetodový výzkumný design; ukázka projektu
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			integrated mixed methods research design; example of a project
		 
				Návaznosti
				GAP407/12/0432, projekt VaV. 
			 
			
			
				
					V originále
					The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GAP407/12/0432 "Foreign Language Learning Strategies and Achievement: Analysis of Strategy Clusters and Sequences". All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
				 
				
					Česky
					Prezentace se zaměřovala na tzv. integrovaný vícemetodový výzkumný design na příkladu projektu GAČR GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Všechny hlavní integrované části výzkumného designu s více metodami byly specifikovány: cíle, teoretický rámec, výzkumná otázka, metody a rizika validity.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 05:10