Přehled o publikaci
2013
Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole
VLČKOVÁ, Kateřina a Jarmila BRADOVÁZákladní údaje
Originální název
Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole
Název česky
Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole
Název anglicky
Foreign language learning strategy use and their support by teachers in lower secondary classes
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila BRADOVÁ (703 Slovensko, domácí)
Vydání
Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2013): Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 16.–18. září 2013. 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00067025
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
strategie učení; podpora strategií učitelem; používání strategií žáky; dotazník Young Learners Language Strategy Use Survey
Klíčová slova anglicky
foreign language learning strategies; declared strategy use by pupils; declared strategy support by teachers; oung Learners Language Strategy Use Survey
Návaznosti
GAP407/12/0432, projekt VaV.
Změněno: 1. 9. 2020 19:42, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
gt; 60 %), nejméně používané byly strategie psaní a slovní zásoby (cca 45 %). Používání strategií žáky vykazovalo závislost na učiteli a jeho podpoře strategií. Další výsledky tohoto výzkumu by měly obohatit naši současnou znalost strategií učení ve vztahu k řečovým dovednostem a jejich podpoře učitelem ve školních podmínkách.
Anglicky
gt; 60 %), the least used were writing strategies and vocabulary strategies (45 %). Declared strategy use was correlated with teachers strategy support. Further results of this research might enrich our current knowledge of strategies in relation to language skills and their support by teachers in school conditions.